Kancelaria
  • Opis programu
  • Historia zmian

Program KANCELARIA doskonale nadaje się dla działów prawnych, małych i średniej wielkości kancelarii adwokackich, biur radcowskich i prawnych, a także dla osób prowadzących indywidualną praktykę. Pomaga w codziennej pracy, w prowadzeniu spraw, wyszukiwaniu informacji dotyczących tych spraw, stron postepowania, zaplanowanych czynności, dokumentów, terminów, rejestrowaniu korespondencji. Dzięki możliwości szybkiego wyszukiwania danych, można zaoszczędzić dużo cennego czasu.

 

Program składa się z kilku współpracujących ze sobą modułów: Uczestnicy postępowania, Repertorium, Czynności, Dokumenty, Windykacja, Opinie i Ekspertyzy, Faktury, Pracownicy, Kartoteki, Lista płac, Sekretariat i Administracja. Dzięki temu wszystkie dane można zgromadzić w jednym miejscu, a następnie do nich błyskawicznie dotrzeć. Potrzebna informacja znajduje się w kartotekach stron i uczestników postępowania, rejestrze czynności, prowadzonych spraw i dokumentów, bazie najważniejszych instytucji prawnych, urzędów i banków.

UWAGA! Przed zainstalowaniem nowej wersji programu należy wykonać kopię zapasową bazy danych oraz całego folderu KANCELARIA. Folder ten może zawierać dodatkowe dokumenty dołączone do prowadzonych w programie spraw. Po zainstalowaniu nowej wersji będzie konieczna konwersja bazy. Taką konwersję może przeprowadzić TYLKO administrator ADMIN.

Pobierz plik ze szczegółowym opisem zmian:

Zobacz również

Pobierz demo

Uwaga!

Po uruchomieniu wersji demo pojawi się okienko logowania. W polu "Login" należy wpisać ADMIN, a w polu "Hasło" - admin. Proszę zwrócić uwagę, że login wpisujemy wielkimi literami, a hasło małymi.